Friday, 21 March 2008.
♥
Heheheheheheheheheheheheheheheehehehehehee..I feel much better nowadays.
Hee. Thanks to the LOVE…~ from All~ heeeeeehh. *smiles*
Syukran. Syukran. Syukran.
Oh.Oh. I just got to know that
PreU2.2 will not be taking Arabic for As lah seyhh~
Biaselahh.. When the sun shine we’ll shine together kn~
Huhuhu~ Funny.
Anway, fikir2 balekkn~
Dearest friend & best buddy, saye TKMAU berdamai. Hua3~
I prefer us like this. Heheh.
Bt if you guys want to, go ahead.
Okehh? Bluekkss!
&& Dier tak bodoh. Tidak sama sekali. Pantang saye mendengarnye!
I’m extra kecoh today. Haha. terjerit2 kat tangge. Mane tidak, asek2 dicucuk2 oleh MURNI. & Eka, Bonch, KHAZANAH pun turut serta. SAYE TAK SUKE!!!!!
Merane seyhh~ *sobsobsob* Sampainye hati korg~
EH. “..Tkde muke lain ker..” FINE. Ade saye suro awk tgk muke saye?! Tk,kn??!! Jgn ahh tgk klw tknk tgk! GRR. Mulai dari harinie, saye akan pastikan bhw awk tkdpt lihat muke saye lg okehhh? HAPPY? Grr. *geram sgt sampai keluar asap dari telinge* hmphh. Bluekkkks!!!
Heheh. Td balek dgn NaddyKu. Tp jumpe kat cthall ahh~ haha. 1st time nmpk dier naek MRT. So, we cerite2. lyk we always do. Heeeh… =P
Ah. & I decided to change my blogskin. Haha. Confirm thahirah ngamok coz asek tukar2 jekk. But, suddenly I feel like going for something very simple. Hehehehhh. Simplicity is always the best. *winks to my Sec4G’06*
To my beloved NUR’ATHIFAH, stay strong dear~!!!
kate seorg kwn saye,
"perpisahan membuat kte lebih berdikari dan dekat diri pd Tuhan.."
=))
Setia ku menyayangi
Tiada ku kesali
Walau kian hanya berteman
Seribu kenangan
Bagiku terlalu indah
Setiap detik bersama
Rela akhirnya ku terluka
Dariku hidup tanpa kenal cintamu..
20 more days.
Labels: hyper.

