Thursday, 28 February 2008.
♥
senja kini berganti malam
menutup hari yg lelah
dimanakah engkau berada
aku tak tahu dimana
pernah kita lalui semua
jerit, tangis, canda, tawa
kini hanya untaian kata
hanya itulah yg aku punya
tidurlah selamat malam
lupakan sajalah aku
mimpilah dalam tidurmu
bersama bintang
sesungguhnya aku tak bisa
jalani waktu tanpamu
perpisahan bukanlah duka
meski harus menyisakan luka
Dedicated to awk yg menemani kte yg sdg sakit nie..~ hihi. =))
Well, i'm at home, AGAIN~ hihi. =)) Dearest Friend pon tk gi work~ step nk menemani lahh konon~ HAH. (okeh2, sorry.. thank you~) haha. tdgr2, org tuh kate nk menemani taw but dier maseh atas katil!!!!! Grr. haha. tkper2.. nnt kte kol~ klw lom bgn jgk... HIYAAAAKKK DUSSHHHH. *winks* kte berani taw! huhu~
skrg plak tgh chat with nana. hehe. =))kte jeles ahh dgn awk~ kte nk mcm awk bolehh?? tkpyh skolahh hari2. hahaks~!
Anw, im touched lahh smlm.. i got msgs from Epah & Raihanah, wic says that they miss me.. I MISS YOU BOTH TOO. thanks korg~ =)) later in the midnite plak, msg2 with Adilah~ =)) coz best buddy & dearest friend dah senyap.. da tido lahh tuu.
suddenly tringt wat doctor ckp.. haha. he said that im suffering from STRESS. haha. funny. balek, bilg dearest friend, dier ckp something like, "doctor tk ckp pon, kte dah tawu..*bla3*" haha. yerlahhtuu.. step tawu konon.. pdhl tym kte baru nk kene, dier pk lain.. hahah. per jekk. =P
huhu~ niari tk attend GP lah seyhh. klw skrg, mmg tgh period GP. =)) hihi. kesian Bonch. dier duduk dgn aper ehk.. haiz.. I MISS BONCH.
ah, ah, smlm eka kol, dier citekn sumthing funny~ abt MY HERO~ huhu~ awww.. too bad i'm not there~ haiz.. sad lahh plak.. tkdpt menyaksikan dgn mate sendirik~ HEROkuu~ (dearest friend, jgn jeles yerr~) niari dier beraksi lg tkk? hihihi. =))
hah. anw, maaf ehh td pagi saye kol awk balek lmbt~ lmbt sgt2~ haha. amboi.. mcm nasehat dier kasi~ hati2 lahh, toilet licin lahh,bla3. ngidam ape lgk~~.. mrapeks lah seyhhhh!!!!!! haiz. ish3~ nnt klw awk dpt mcm kte, kte buat awk mcm gituk baru tawu~ huhu~ BLUEKKSS!!
(you know who you are. *winks*)
whops. suddenly teringt kate2 best buddy, "awk ingt nie ape, crite HIKMAH perr.." hahaha.
kate2 best buddy maken pedas ehhk. huhu~ =P tkper2. redha~~
Haha, & suddenly teringt Dearest Friend: "terguris, terhiris, tercincang." wakakah~ ape-ape jekk~!! =P
NADKu~~
SHAZKu~~
SHIKINKu~~
EKAKu~~
BONCHKu~~
ADILAHKu~~
FADILAKu~~
FARAHINKu~~
ATIQAHKu~~
FASKu~~
HEROKu~~
I MISS YOU.
mcm rase tk lengkap gituk due hari nie~
Although loneliness has always been a friend of mine
I'm leaving my life in your hands
People say I'm crazy and that I am blind
Risking it all in a glance
How you got me blind is still a mystery
I can't get you out of my head
Don't care what is written in you history
As long as you're here with me..
I don't care who you are
Where you're from
What you did
As long as you love me
Who you are
Where you're from
Don't care what you did
As long as you love me
Every little thing
That you have said and done
Feels like it's deep within me
Doesn't really matter
If you're on the run
It seems like we're meant to be
I've tried to hide it so that no one knows
But I guess it shows
When you look in to my eyes
What you did and where you're comin from
I don't care, as long as you love me, baby.
(sudden craze. haha.)
Dedicated to my LOVED ones~ ILY!
adakah aku berdosa merasa curiga..?
Labels: day two.

