Sunday, 17 February 2008.
♥
I woke up late. Lucky i saw Fadila in the train.. Relieved~dah sampai Paya Lebar, Fadila & me terlari-lari.. takot lambat~
haha. we were like,"cepat, cepat. awk~ cepat! tknk kene kutip sampah~" hehe.
Haiz.. Right after du'a,I was surprised when Minnie came up to me & broke down.
Minnie, wipe away those tears.. Okayy dear? You are strong! If you need me, just give me a call, kayys~? Hmm~ will give you a call to check on you, insyaAllah~
Ah. Smlm. After balek dr anta Yaya, tros rushing.. siap. Nak kuar lgk.. hee. Bknnyer ape, demi sahabat tercinta. Hee~sampai sane kul 0630pm. tunggu kat the queue.. tk nmpk2 plak dier.. mati2 ingtkn ditinggalkan.. rupenyer blom smpai.. hihi. Den, after bli air summer, the naek bus ahh. Cite2.. but i alighted at Yishun.. k, more specifically, KHATIB. Haha. naek 855, balik.. reached home arnd 8pm. haha. atleast better than 10pm. kn~? hee.
k. smlm. someone broke my heart. Hmph. Bonch & best buddy jek yg tawu.
Well, I dint manage to make up to 500 pieces~ =(( (hmph. Shaddup awk! =P ) Well, was accompanied by Anne till 2am.. hahah. Story2. huhu~ filled with fake laughters. Bash them up lahh konon.. huhu~ Then after that, I was accompanied by best buddy. =)) hee. Imagine ehh. Buat smpai terlentok-lentok. Teroklah seyhh. Hihi. I manage to buat sampai 150+/-. Hihi. Alhamdulillah, habes sume. Hihi. Hee~
To all the fellow ExCos of all clubs, WELL DONE. You all did great.! =))
Ah. After the event almost over.. tym tgh tunggu Farahin, I gave Dearest friend a call. Just to let my anger out. Ergh. Tkde tempat lain ker? Ingt ni ape? Hindustan? Grrr. Meluatlah sehh. Mcm nk lempar nie kasot. Hm. Ish3. tkpe.. sabar2..
Ouhyah. I thought of going baxk home with Fadila & Farahin.. but I spotted my mum across the road. Hehe. So balik ahh dgn my mum.. but I dint manage to say goodbye to Farahin. Sorry Farahin~ Sorry Fadila~
Gi Arnolds dgn Mama. Mkn~! Hee.. kat sane ternmpk ex-maarifian, Kak Salina. Klw tk silap ahh. Hihi. Dgn mataer~ but she didn’t recognise me uhh. Dah mkn2, then went a lil shopping.. dpt beg baru..~ hihi. Tp tklahh selawa mane.. tp Mama yg pilihkn.. white~ pink tkder~ =(( but nvm.. then Mama bought some shoes. Then otw home, kat paya lebar MRT, Mama singgah This Fashion plak.. haha. beli baju. Huhu~ k, I was sooooo tired already. Mukepon mcm org da nk pengsan.. haha. Masok jekk dlm train, TIDO. Sampai Bishan. Hee. Burokkn. But nvm.. Mama yg suro tido. Hihi. =)) dlm bus pon, after Mama cite2, I fell asleep again.. hihi. Nilah akibatnyer tktido malam~.. then sampai rumah, before washing up, gave Anne a call. Hee.
After solat sume, gone. Huhu~ bgn jekk ader 2 mizkol. Haha. wic is like an hour ago! Whops. Gawd. Sorry awk~ Naseb baiklah awk memahami. Hihi. =)) terime kasih~
At night, i talked to Minnie, sharing session. =)) hope you are doing well..
stay strong ok dear?
& to Anne im sorry that i fell asleep yesterday.. sorry~ =((
im very very sorry~ =((
Labels: la tahzan.

