Saturday, 26 January 2008.

Hmm.

1st of all,

To O level students, hope your results are fine.. Kepada yang berjaya, tahniah! Kepada yang kurang berjaya, jangan putus asa.. cuba lagi.. demi kebaikan diri kamu sendiri.. =))

To Nana, sejahat-jahatnya kite, kite maseh ade hati & perasaan taw.. =)) & kite maseh ingat kawan okeh.. hmm.. apepon, congrats on your results.. redha.. you’ve done your best.. AWK IMPROVE. =)) nnt klw da msk preu, work extra hard coz kte tawu awk boleh! =))

2ndly,

To A level students, it’s drawing near.. pray hard.. but not to worry.. insyaAllah you’ll do fine.. whats done, cant be undone.. Tawakkal & redha.. ok?? My prayers will always be with you guys.. =))

To my preu2 2007 friends, from MWTI, Nur Sadidah, Nur Hanina, Nooraini, Siti Faseha, Norsuhaily, Suhailah, Nur Bahirah, Muhd. Syafi’i, Zainal Abidin, Khairuddin, Mohd. AsySallehan, Ahmad Faritz, Abdul Wafi, Abdul Hafiz, DzulQarnain, AbdusSalam, Norhidayah Dee, Nurul Hidayah, Tan Nurul Hafidzah, Sh. Maryam, Nur Hazirah, Farahin, Solehah, ‘Alimatunnisa’, Adilah, Rasyidah, Nurul Huda, Ainul Mardhiyah..

& not forgetting, my beloved Maarifian Alevel angels.. AsZafirah, Nadiah, Sakinah & (alamak, lupe name..)..
GOOD LUCK!!! =))

RINDU KORANG lah seyhh.

I decided to accompany Bonch to Bras Basah to get some class deco things.. but then I decided to wait for Nana.. after that, then I went to Bras Basah.. but while I was crossing the road, I bumped into my alSagoff now Maarifian friends.. haha! Sempat stop kat tgh jalan, nk salam.. hee.. then I met Nada! When we saw each other, we ran to each other & shouted: “Aaaahh~~~” hahaha! Jumping2 like ape seyhh.. haha. Then I told her something, then we went: “aaaaahh~~” again.. hahahaha! Then she told me something, then we went: “aaaaaaahhh~~~” AGAIN. Hahahaha! Klakarlah seyhh.. but tk dpt nk bebual panjang.. hihi.. lain kali boleh.. =))

Kat sane, after beli ape yg patot, we rounding2, hunting for something.. *winks* hihi.. dapat jg akhirnye.. wee~~ dah lepas satu beban.. haha! Beban kape.. hihi.. =)) tk sabar nk tgk hasilnyerr.. =)) hope org yg tertentu tu suke lahh..hhhhihihih. =D

Well, class is as stressful as ever.. but it gets a lil less stress with the jokes & laughter.. haha. =)) & ouhya, keep in mind that Im beginning to hate the song Ketahuan by Matta band. Ergh. Haha. Dah jelak so mcm Annoyinglah gitukkn.. =P

Ah. Ah, 6 more dayslah seyhh! Farahinku sayang~~ hihihi. Meow. Hihi. =))

Well, my eyes da berat ni haa.. hihih. =)) da ngantok.. but dh lame tk menemani Best Buddylahh.. =(( hmm..maybe weekendslah k best buddy?? Missing you. =)) & Bearku Im MISSing YOU too lah & jangan jeles yerr. haha! Hees.


P/s: can't wait for Saturday.. wee~


Hmm.. well, that’s for now then..

GOOD NIGHT dearies.. =))

Zzzz…